Wow, Wanita Ini Digelar Jururawat Terseksi di Dunia

Foto: copyright instagram.com/kaicyre
 
Dunia media sosial selalu tak pernah sepi dengan sensasi dan kejutan. Ada saja hal-hal unik dan menarik yang boleh didapati di media sosial setiap harinya. Walaupun seseorang boleh dengan mudahnya terkenal dan jadi seleb instagram kerana sesuatu yang menarik yang dimilikinya.

Kai, wanita yang bekerja sebagai jururawat ini digelar sebagai jururawat paling seksi di dunia. Dilansir dari elitedaily.com, ketika sedang tidak ada jam kuliah di New York Univeristy, Kia bekerja sebagai jururawat. Dalam akaun instagramnya (kaicyre), Kai juga memuat naik foto selfienya saat mengenakan seragam jururawat. Tapi bukan gambar itu saja yang ia muat naik, tetapi juga berbagai macam foto selfie cantik dirinya. Setiap foto bahkan boleh di-like hingga 4 ribu kali. Oh, wow!


Foto: copyright instagram.com/kaicyreFoto: copyright instagram.com/kaicyre


Saat ini, ia sudah memiliki lebih dari 135 ribu followers. Hm, tampaknya para netizen banyak yang tersedot perhatiannya dengan sosok Kai yang cantik dengan tubuh yang proporsional.

Selain jadi perawat, apakah ia juga akan jadi seorang model? Well, who knows. Mengingat ia juga begitu photogenic di depan kamera, sepertinya Kai ini berpotensi juga jadi model. Ia pun terlihat sangat merawat sekali tubuh dan penampilannya

Foto: copyright instagram.com/kaicyreFoto: copyright instagram.com/kaicyre


Di media sosial, setiap orang bebas bersuara dan memuat naik pelbagai gambar yang dikehendaki. Ladies, kalau anda sendiri, sering memuat naik foto seperti apa di akaun media sosial anda? Foto-foto aktiviti anda sehari-hari? Atau mungkin foto-foto selfie anda sendiri
0 Komentar untuk " Wow, Wanita Ini Digelar Jururawat Terseksi di Dunia"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info