Inikah Alasan Mengapa Kim Kardashian Seksi di Mata Lelaki?



Semua orang tahu jika Kim Kardashian merupakan salah satu bintang Hollywood yang paling seksi. Pesonanya yang begitu luar biasa memang berjaya membuat para lelaki tergila-gila, terlebih lagi dengan tubuh seksi yang dimilikinya.

Namun, tahukah kamu mengapa pandangan para lelaki tak pernah luput dari bahagian peribadi isteri Kanye West itu? Well, ternyata hal ini boleh dijelaskan secara ilmiah. Seperti yang dilaporkan oleh dari Daily Mail, sebuah penyelidikan berjaya mencari alasan mengapa Kim seksi di mata lelaki.

Dilaporkan oleh, bintang KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS ini kelihatan seksi dan menggoda kerana bentuk tubuhnya yang sempurna. Para lelaki akan menyukai wanita yang mempunyai lekuk tubuh tepat 45 darjah di bahagian atas punggungnya.






Potret di atas merupakan penglihatan jelas bagaimana penampilan Kim dari pelbagai sisi. Aset berharga yang sangat melegenda itu memang sudah tak perlu diragukan lagi.

Boleh dipastikan, bentuk punggungnya pun telah memenuhi syarat untuk jadi wanita seksi seperti yang terbukti pada penyelidikan tersebut. Tak hanya Kim, hal semacam ini juga ditemui dalam diri penyanyi cantik, Jennifer Lopez.

Yang lebih mengejutkan lagi, wanita yang mempunyai bahagian punggung yang besar akan memberi kesan banyak pada perkembangan janin ketika berada di dalam perut. Berbeza dengan yang lain, sang calon bayi akan mempunyai otak yang lebih besar. Percaya?

0 Komentar untuk "Inikah Alasan Mengapa Kim Kardashian Seksi di Mata Lelaki?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info