Model Hamil Berperut Sixpack Akhirnya Melahirkan Normal!

Model Hamil Berperut Sixpack Akhirnya Melahirkan Normal!

  Masih ingat dengan model cantik asal Los Angeles, Sarah Stage? Kira-kira beberapa minggu yang lalu ia berjaya membuat gempar dunia Instagram berkat foto berbadan duanya di usia kandungan 8 bulan namun masih kelihatan rata dan sixpack?

Fotonya yang tetap berusaha memperlihatkan bentuk tubuh yang ramping meski sedang mengandung ini sempat menuai pelbagai komen dan kritik. Sontak keadaan tersebut membuat banyak orang mempersoalkan bagaimanakah keadaan sang bayi saat Sarah melahirkan.

Seperti yang dilaporkan oleh E! News, kini Sarah pun dikhabarkan telah melahirkan seorang bayi laki-laki sihat dan normal dengan berat badan 3.8 kg yang diberi nama James Hunter.

"Terima kasih! Semuanya itu benar. Anakku adalah seorang bayi laki-laki besar yang sihat. Terima kasih telah mendukungku sepanjang masa kehamilanku, "ungkap Sarah Stage.



Sebelum melahirkan, model 30 tahun ini sempat memuat naik foto selfie-nya hanya dengan mengenakan bra. Dalam foto tersebut, ia menulis caption, 'Still waiting' yang menandakan waktu melahirkannya tidak akan lama lagi.

Sarah pun telah membuktikan bahawa bayinya boleh lahir dengan sihat dan selamat walaupun kehamilannya menuai kontorversi. Congrats, Sarah!
0 Komentar untuk "Model Hamil Berperut Sixpack Akhirnya Melahirkan Normal!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info