Heboh! Kourtney Kardashian Pamer Gambar Semasa Mengepam Susu Badannya

Heboh! Kourtney Kardashian Pamer Foto Saat Pompa ASI
  Mengepam susu ibu menjadi kebiasaan umum para ibu yang sedang menyusukan. Kegiatan yang sebenarnya 'biasa saja' ini menjadi tidak biasa ketika dilakukan keluarga Kardashian yang memang senang tampil kontroversi. Kali ini hal kontroversi itu dilakukan Kourtney Kardashian di akaun Instagramnya.

Pada Ahad (19/4/2015) pagi, Kourtney memuat naik ke Instagram gambar dirinya tengah mengepam susu pada kedua-dua teteknya. Yang membuat gambar tersebut jadi kontroversi kerana kakak Kim Kardashian itu berpose dengan gaya menggoda.

Dengan dua alat pam ASI melekat di kedua payudaranya, Kourtney tampak berpose di atas meja. Dia memakai seluar panjang dan bra hitam. Dengan fesyen tersebut tidak diketahui apakah ibu tiga anak itu benar-benar sedang mengepam susu ibu atau hanya beraksi bodoh.
 "What happens in Vegas stays in Vegas," begitu Kourtney menuliskan keterangan pada fotonya. Tulisan tersebut sama sekali tidak menjelaskan mengenai tindakannya sedang mengepam susu ibu.Gambar yang dipamerkan Kourtney ini langsung mendatangkan pro dan kontra. Daripada belasan ribu komen untuk gambar tersebut, cukup banyak yang mengkritik tindakan bintang reality show 'Keeping Up With The Kardashian' itu.

"Breastfeeding is supposed to be beautiful not trashy," tulis seorang pengguna Instagram bernama capricorncutii. Menurutnya proses menyusukan seharusnya dilihat sebagai aktiviti yang indah dan alami bukan murahan.


Sedangkan mereka yang bersetuju dalam komentarnya memuji tindakan isteri Scott Disick itu. Menurut para pengguna Instagram yang menyokong Kourtney, aksi pamer foto sambil mengepam susu ibu membantu mendorong orang-orang melihat aktiviti menyusui di awam sebagai suatu perkara yang normal bukan pornografi.


Pamer foto mengepam susu ibu ini dilakukan Kourtney sehari selepas dia memuat naik foto-foto pesta ulang tahunnya yang ke-36. Parti hari jadi tersebut digelarnya di Las Vegas, Sabtu (18/4/2015) malam. (Boy / fer)

0 Komentar untuk "Heboh! Kourtney Kardashian Pamer Gambar Semasa Mengepam Susu Badannya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info